Thomas
Dyrlæge
Thomas blev uddannet dyrlæge i 1997 og har mange års erfaring fra smådyrspraksis. Han har blandt andet været medejer af Varde Dyrehospital, været veterinærfaglig ansvarlig på AniCura Aarhus Dyrehospital og senest arbejdet på AniCura Odense Dyrehospital.
Thomas arbejder primært med kirurgi og har efteruddannelse inden for øjensygdomme og øjenkirurgi. Derudover kan han også udføre BOAS-gradueringer.
Thomas arbejder primært med kirurgi og har efteruddannelse inden for øjensygdomme og øjenkirurgi. Derudover kan han også udføre BOAS-gradueringer.
Vi er virkelig glade for at have Thomas som en del af teamet – og til at vores patienter og deres ejere kan få glæde af hans store erfaring og faglighed.