Skip to main content

KUNDEVURDERINGER

Det betyder meget for os at gøre et godt stykke arbejde med omsorg og kvalitet i tankerne, derfor er det altid dejligt med glade og tilfredse klienter.

Klienterne siger:

  • “De er bare så søde”
  • “Rigtig god behandling”
  • “Professionel, grundig og tryg behandling, kan varmt anbefales”
  • “Så oprigtige og omsorgsfulde”
  • “Hurtig tid til min hund, super sødt personale, og professionel behandling. Bedst af alt er min hund helt tryg ved at komme på klinikken”
  • “Helt i gennem en super oplevelse i forbindelse med tandrensning og behandling af min hund, kan klart anbefales”
  • “Top service og mega kompetente og søde dyrlæger og veterinærsygeplejersker”
  • “Det er en fremragende dyreklinik”
  • “Kompetente – søde – lyttende – tillidsvækkende = god kundepleje”

Se flere kommentarer på Google

×
Menu
Ring op
Book